i'm all messed up, i'm so out of line

hallå! jag lever jag lever! har inte blivit så mycket uppdatering för det har inte blivit så mycket dator på senaste. har jobbat, farit omkring och tränat :) helt okej! men idag slappar jag förfullt nu på dagen och vet ni? vi hämtade den bärbara nyss :D lycka kan jag säga! som jag saknat den! så nu sitter jag och myser i soffan med datorn och dom nya tangenterna :)



var sliten igår så blev en lugn filmkväll, jobbar ju 100% nu i juli (ska göra det i september också efter semestern!) men efter jobbet hann jag och alex med en shoppingrunda för att fira lönen iaf och avslutade rundan med mys på fräcka! idag har jag även klickat lite på hm. hoho!

ikväll blir de utgång med sandra mfl. erika är hundra sen har vi alexandra, rebecca och några till som är osäkra kort än men jag hoppas dom följer med :) ska bli skoj och gå ut ikväll känns som de var längesen!

nää slappa i soffan lite innan jag ska gå till ica. kommer säkert en liten summering om vad jag hållt på med under veckan :)

puss påer!

Kommentarer
Postat av: Tiniusamalie

Good people of togo i was here ok.

2011-05-12 @ 11:15:29
URL: http://tiniusamalie.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0