finns inge rätt inge fel alla kör sin grej

hallå finingar!

nu kör jag en favorit i repris, blir vin i parken med alleballe och bengt nu :) mys! är de bara jag som blir mer sugen på alkohol när solen och sommaren är framme? nääva känns som det är rätt vanligt. de är bara så himla extra gott och dricka när värmen är framme!

börjar 8.45 imorgon, men vad gör de? ett glas om dan håller doktorn från stan! hah näää så jag säger..




hoppas ni har en härlig torsdag nu är ju helgen inte långt bort, jag tror jag ser den bakom hörnet!!

puss!

Kommentarer
Postat av: C

Jag vill också dricka vin med dig, Alex och Bengt... :(

2010-07-01 @ 23:05:26
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0