spindelharpan och jag

har fastnat i spindelharpan med 2 färger, måste gå ut! har tvångstanke men vill sova snart.. får ta med mig datorn till sängen :P

skönt att jobba över lite idag känns bra i magen och sen när lönen kommer. efter de blir de mat med holger och kim sen drog dom och spela biljard och sånt skoj men jag orkade inte hänga med är för seg ;P hade velat träna idag men var inget pass idag som fock mig att tagga till tillräkligt vill prova pilates någongång men då går jag inte själv :P

imorgon blir de jobb till 3 har gått med på mer övertid, så jävla snäll är jag! sen blir de spinning och snabba cash med carro. får hoppas den är bra! och jag är så jävla taggad för att köra skiten ur mig på spinningen rent ut sagt :D hoppas de är bra musik imorgon också!

finns inget bra att somna till idag på tvn, har ju fastnat för paradise hotel och jag blir så himla irriterad fattar inte varför dom inte körde hem pontus? jag blir irriterad när jag tänker på honom, har pratar knappt med någon? och när han väl gör de är han skitskum. nä hem med honom!

nä tillbaka till spindelharpan!

snart helg! = jobb :/ :P

Kommentarer
Postat av: C

Alltså när fasen ska jag slippa se "spindelharpan och jag" när jag klickar mig in på din blogg. Uppdatera för fan. :D haha <3

2010-01-26 @ 21:29:48
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0