trött

som vanligt så går helgen alldeles för fort men jag ser fram emot träningen i veckan och jag har inga monsterpass på jobbet. de enda skulle väl vara att jag jobbar helg men de känns helt okeej skulle jag tro eller njaa men som tur är de ju inte allt för ofta man jobbar helg.

igår var det fest för sandra, vickan och pernilla :) riktigt lyckat måste jag säga hade riktigt roligt på festen :D dock blev jag trött på bussen men körde ändå några varv på dansgolvet på otten ;) är riktigt glad att sandra är hemma igen!! :D

tog en tablett innan jag somna igår och de tror jag att jag gjorde bra har inte mått dåligt något idag bara så jävla trött, har sovit från och till hela dagen, sköönt men segt. tog tag i mig själv och handla och laga mat iaf, riktigt gott! smällt i mig en halv chipspåse också! de får man när man är bakis!

näni gott folk nu ska jag snart lägga mig i sängen och somna till tvn för att börja jobba exakt 7.55 imorgon. PUSS

Kommentarer
Postat av: Bella

ja skitsööt :D det är bara bra med mig, hur är det med dig? Saknar dig. <3

2010-02-28 @ 22:11:56
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0