jaahapp

jag tycker ärligt talat veckorna flyger iväg, de är typ 3 månader sen jag träffa sandra och de är långt men ändå känns de som tiden flygit iväg! vecka efter vecka bara och jag brukar lyckas få roliga helger som kompenserar jobbveckorna :P

idag efter jobbet blev de "lunch" med carro klockan var ju 6 så middag för mig. blev bakad potatis med skagen och sallad :) mmmmmums! åt så jag nästan sprack och fick håll när jag gick hem i den hemska kylan!

utgången föresten blev bra! varför blir de alltid så bra? :D vet inte men så underbart. många saker som gjorde mig glad och massa härlig dans, lite trassel också.. alltså vaaaa? aa nää men mest var jag glad på fyllan och villan :P dansade tills dom tände ljuset, jag erkänner jag älskar att gå ut!

nu ska jag snart lägga mig i sängen och somna tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: lisa.

haha, visst vet du. :D

2010-02-23 @ 23:22:06
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0