dance all night

hej alla glada! snöoväder idag, vad säger vi om de? kuuuuul! eller inte hade hållt tummarna för att sista snöovädret varit men nähädåå. skulle kunna gå i ide tills gräset börjar synas igen, inte klokt hur mycket jag längtar dit och till vårkläder, INGA stövlar och vinterjackor! är så trött påt helt enket. tror verkligen inte jag är ensam om det, eller rättare sagt jag vet att jag inte är det!..

skönt med helg, inte ställa klockan :) dom ville ha in folk extra i helgen bara för att sitta på mejl några timmer inte ta några samtal men jag kände att jag behövde den här sovmorgonen och känslan att inte behöva göra något alls om jag inte känner för det.

ikväll står fest på schemat vilket jag tycker känns skoj :) är alltid lite taggad på lördagar (om jag inte tittar ut idag iofs). just nu lyssnar jag på bra musik som gör mig glad :) får se om man hamnar på en sånhär snygg bild igen:



nää funderar på att väcka H som är bakiiiiis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0