caught in this moment

Sun down Friday night up on city lights here I go start it out I like
Dressed up out the door so damn ready for one night maybe more
I like I like
Red strobe light hot boys dirty minds
when you crossed my way
I like to like
just you and I touched at first sight

 

usch var ju inte de roligaste att sluta 10 igår och börja 8 idag igen. blää! man får ju inte ens det men vad gör man inte för sina kollegor ;) föresten var de INTE lugnt igår ringde massa fram till 8. blä men men :P

snart är de dags för spinning och jag är taggad till tusen att spinna ihjäl min ben! idag får jag även sällskap av min söta carolin :) roligare med lite sälle ju. efter spinningen blir de middag för 4 här hemma får blir inte bara jag och hogga utan kim och carro joinar oss. blir juu trevligt! sen är de sängen för mig och jag tror jag kommer decka rätt fort faktiskt.

 

nää upp från soffa och piggna till eller? japp!


Kommentarer
Postat av: C

2010-02-10 @ 10:32:16
Postat av: C

Fyfarao vad jag tkr om dig! :) och middagen var skitmysig! Killarna hade verkligen lyckats! Snart bor vi ihop också, kan ju inte bli bättre!! :D hahaha puuuss!

2010-02-10 @ 10:36:29
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0