underbara alicante

HALLÅ!

jag är hemma igen! jag har haft det så jävla bra! billigaste resan jag nånsin varit på och vi träffade så himla många underbara människor! önskar jag kunde tagit med mig alla hem! eller nej jag önskar jag kunde stannat och fått umgås mer med dom! flytta dit och jobba som inkastare?! skulle inte vara helt fel!

kan säga såhär vi kom hem runt halv 8 varje dag/natt/morgon :D roligt! och solen var ju inte helt fel heller! och alicante var jättefin stad!

en ordentlig uppdatering om alicante kommer, säkert massa internt som ni kanske inte riktigt hajjar, men jag lovar bilder också och de vet jag att ni gillar :)

här kommer smakprov:













kom i säng vid halv 8 idag som sagt och gick upp halv 11 för att vi skulle checka ut så jag säger godnatt nu så hörs vi imorgon när de är dags för frisör och jobb :)


puss påer mina fina !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0