soffliggandes

ja idag blev det inget jobb, hostan och halsen plågar mig alldeles för mycket. var jobbigt att jobba igår men jag kämpade mig igenom kvällen iaf men idag sa kroppen nej. ringde doktorn fick tid imorgon kl. 10 för undersökning och prover. blä! men efter cirka 4 veckor halsont och mer eler mindre hosta hela tiden så är de nog dags att gå dit och se vad dom säger. jag är ju rätt beroende av min hals och röst på jobbet!

inte så pigg idag somnade till en film när jag kom hem från jobbet igår. skönt vare. idag blir de nog jag, soffan, tvn och datorn hela dagen. ungefär det jag orkar med..


hoppas ni mår bättre än mig :) och att ni har en bra dag!

puss.

Kommentarer
Postat av: Bella

gud vad ni ska vara sjuka där hemma då :( men bättre att ni är sjuka nu än om 78 dagar, eller hur? :) krya på dig!! PUSS<3

2010-08-31 @ 17:54:03
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0