just my luck

godkväll sötnosar!
idag har jag varit klumpig. går till jobbet i spöregn, det verkligen spöregnade, inte okej! svensk sommar! de vänder till nästa måndag?! men iaf mitt på dagen sitter jag och kikar i min väska och upptäcker att jag glömt nyckeln hemma... haha jag har alltså gått hemifrån inte låst för jag gick inte sist, tog nyckelknippan men så har huvudnyckeln åkt bort därifrån.. Pappa var i karlskrona och mamma hade precis kommit hem från stan och ville helst inte åka in igen. ringde då HSB som skulle hjälpa mig och de sa att de kosta 600-700 kr om de skulle åka och öppna. nej tack! snälla mami åkte in igen med nyckeln så jag kom i min älskade lägenhet :) tack!!!


Förövrigt har jag haft en mysigt kväll med min bästa carolin vi åt massa gott, skvallrade och solade! somnade som en gris i solariumet, skönt! en riktigt bra kväll med bästa, dock blev de ingen film! mitt fel pga nyckeln!


<3

klumpig?! nähäädåå.

nu somnar jag!
godnatt.

Kommentarer
Postat av: Leifana

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2011-05-10 @ 07:32:22
URL: http://leifana.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0