långfredag

har varit skönt med en ledig dag idag men imorgon går vi in på 6 dagars jobb i rad så ingen påskledighet här inte, hoppas på att få ledigt någon annan högtid istället (fast att jag jobbar nästan varje sån ändå..) dagen började med en morgonpromenad med sandra runt strömmen, riktigt härligt var det! efter de var de hem och äta frukost och sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mer, kollat i garderoben efter möjlig outfit till kvällen imorgon men näähädå, de finns ju kläder där men inget jag vill ha på mig.. nää vi skjuter upp de problemet till imorgon!

igår var de en riktig myskväll med sandra med pizza och godis :) vi skulle myst och sett på film men slutade med att vi pratade heela kvällen och avslutade med lite härlig svensk musik ;) de gillar vi!

vi på sandras födelsedagsfest



nu ska jag mysa vid tvn och sen sova för att jobba 10.30-17.00 ett heeelt okej pass ;)

GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0