run with the wild horses



fick kameran i fredags :) tack älskling du är bäst <3
inte tagit flitigt med bilder med den ännu men det kommer.

fredags invigde vi voddler, inte så jättemycket filmer ännu men de får man ju räkna med men verkar ha bra potential. lördag var det otten med josefin, åsa och jennifer, oseriös dans på hög nivå, roligt folk och fick natta en något för full pojkvän. söndag fira pappi bakis och härlig och avslutade helgen med tacomys med min bästa såklart, som förhoppningsvis inte är borta hela veckan den här gången :)

nu ska jag äta macka, eller kommer jag göra det?
känner egentligen ingen ork för det men har varken ätit mat eller lunch idag. ovanligt emma verkligen! jag är så jävla lat när de kommer till att äta i veckorna hur jävla bra är de på en skala då, inte så högt tror jag inte nä kom igen nu göra en macka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0