myspys

tog kvällen som den kom och det slutade med en gammal hederlig myskväll med chips, dip, cola och godis. Så himla längesen jag hade en sån med någon annan än min kära pojkvän känns de som, inte för att de är omysigt med honom men aa ni hajjar lite annolunda mys med några friends :) så är himla nöjd med kvällen såhär.

josi, åsa och sanna kom hit och vi kikade på idol och fick oss några skratt och efter tänkte vi ge kändisdjungeln en chans men vilket skit de var rent ut sagt... såg helt b ut och jag kände inte för att sätta mig in i de programmet så de var nog första och sista gången jag kollade på de. så blev massa snack och så istället :)

nu är de hemma och jag vill att h ska komma hem, fast de är nog några timmar kvar med tanke på att han ska ut eller är ute.

en myskväll med dessa snyggingar skulle inte heller vara helt fel, var ett bra tag sen.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0