lite gnäll

11-19,45 all week long. fy fan jag är så dum egentligen bytte med en tjej hela veckan för att vara snäll egentligen skulle jag jobbar 7,55-13,00.. men jag vet, jag vet, att när veckan är slut och när jag väl får nästa lön kommer det att vara värt det. så jag måste tänka annars kommer jag aldrig ta mig genom den här veckan. för jag mår ju inte bra jag gör ju inte de. måste kanske ta tag i det och ringa vårdcentralen. tar aldrig tag i sånt och så ont i halsen som jag har så vet jag inte hur bra det egentligen är att jag pratar i telefonen hela dagarna....

Hade några killar från tc i karlskoga hos oss dom jobbar på bbb med samma sak som vi så vi har lyssnat på varandra och gett varandra tips eller aa jag gjorde väl inte men var trevligt att ha dom där. Men en del undrade hur jag mådde :P sitter och hostar var och varannan minut.. blää!

sitter och lyssnar på lugnande musik ska snart kasta mig i sängen och somna till tvn som alltid :) de är så himla skönt! de är så himla tråkigt att vara själv, har ju varit bortskämd lite mycket nu har ju världens bästa pojkvän som när han är hemma går och lägger sig och myser med mig tills jag halvsover och sedan går han upp igen :) de känns så tryggt då, jag känner mig trygg i hans famn.

alltså idag gillar jag
inte att jag tagit camillas pass, att jag inte blir frisk någongång, att vara helt ensam som om jag är ensam på jorden..

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0