hej på dej

den här veckan på månaden brukar alltid vara skitlugn verkligen skitlugn på jobbet, men den här gången ringer de på som fan rent ut sagt. vissa tider har vi nästan 15 i kö på alla skill tillsammans så man blir ju lite stressad sen helt plötsligt är de dött i en halvtimma. att folk alltid ska komma på att dom ska ringa samtidigt, hajjar inte..

jaja efter jobbet åkte jag direkt på lite träning och svettade av mig på spinningen. underbart var de! imorgon blir de dubbelpass funktionell + afro. jag blir så glad att jag hittat ett ställe som jag trivs bra på, alla ledarna på gruppträningarna är så himla gulliga och glada. funderar på att skaffa mig ett årskort då kan jag ju även gå på gymmet när som helst, skulle vara skönt att springa av sig på löpbandet ibland nu när kylan är framme.

nu blir de duschen och sedan börjar desperata som man såklart inte vill missa :)

föresten så kom jossi och åsa hem igår så i helgen lutar de åt fest och fira att dom är hemma. vi får väl se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0