curacao snart är jag där

jag lever fortfarande på kryssningen alltså åh vad jag vill tillbaka ibland!

en annan sak efter att ha gett upp hoppet på mig ledighetsansökan som jag lämande för hundra år sedan så fick jag i tisdags veta att jag fick ledigt :D alltså jag ville bara tjuta! 28 november till den 21 december fick jag ledigt, underbart!

Så igår bokades resan till curacao, vi åker till stockholm fredagkväll och sover på hotell sedan går flyget på lördagen 6.20 :D mellanlandning i amstemdam och sen till underbara wilhelmstad, förhoppningsvis underbara. men kan de bli annat i karibien???

jag längtar till  värmen, solen, vattnet, fiskarna, vovvarna hos t&u, komma bort från vardagen och leva i sin egen lilla värld ett tag, uppleva nya saker, äta ny mat och alltså så jävla mycket mer :D




ett smakprov :) ska ta massa underbara bilder och ta med mig hem ;) HOHO!

Kommentarer
Postat av: s

vem ska du åka med? :)

2009-11-19 @ 14:54:48
URL: http://varaivarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0