lediga dag

mina uppdateringar är inte allt för täta längre, men de känns som jag mest har jobbat även fast de hänt gjrejer mellan också. jag har väl inte suttit så värst mkt här helt enkelt :)

de har hunnits med att fira emmas student, utgång med mina fina, jobb, mys med h, resturangkäk och såntdär skoj ni vet :) de rullar på så att säga.

och idag är jag ledig, lite vardagslyx med ledigt mitt i veckan även fast en hel helg jobb väntar, men ärligt talat gör de inte så mkt att jag jobbar midsommarhelgen jag menar de senate åren har ändå varit regiga och sådär och även om det inte skulle regna så slutar jag ju halv 5 och hinner göra något litet iaf. ingen superfest direkt för klockan 9 på lördag är de work igen ;) PENGAR är det jag tänker!

här kommer iaf lite bilder från senast:



SNYGGIIIIING :D


c and me digger musiken ;)


calle och anton


bejbibell och mariiiiiiiit ;)


glad verkligen.


c och e :)


lovii och jag på otten


emmiiis springer ut :D


fin var hon :)


<3


efter att emma firats och vi ätit god middag åkte vi in till stan där de blev förfest med carolin och malin och sen palace där vi dansade och hade skoj :)


nu har jag städat lite fint där, de behövdes om jag säger så bara ;) måste även handla idag, toapappret är ju snart slut och jag vill ju inte göra som malin gjorde när de tog slut hos henne, KAFFEFILTER! hahaha.. mmm.. :P

pusspåer.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så bra då :) Skönt att veta att man har en inkomst, många som har svårt med det i Norrköping nu. =/ Men är det heltid du jobbar eller deltid?

Ja vi har haft sommar och regn :P Nu är temperaturen på topp igen, ska bli riktigt varmt mot Fredagen läst jag i avisen. Då blir det förhoppningsvis lite bad :D

2009-06-23 @ 08:27:36
URL: http://pancaakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0