sommar, sommar och sol

..och havet och vinden osv! så jävla underbart väder de är nu då! åååhhh :D hoppas de håller i sig hela veckan med tanke på att jag slutar 1 på torsdag och är ledig eenndaaaaa till måndag igen :) wohoo! ser fram emot lite ledighet och ha de skönt i solen :) troor jag ska anmäla mig till brännbollen med jobbet men vet inte än!? viasat har ju ändå utmanat oss ;)

en annan sak är jag har inte ätit ordentigt med mat sen i lördags :/ dumma mig! vet inte varför  jag inte är hungrig, känner inte sug lr något. blir en macka här och där, åt en halv baguett till lunch idag sen sa magen stopp... blää! okej lördags kanske inte är så länge men egentligen så ska man ju faktikst äta mat varje dag och med tanke på att jag jobbar också så borde jag ju bli hungrig eftersom jag gör något men nähädå, jaja får hoppas att de går över snart..



ska till frissan på torsdag ;) HOHO! hoppas de blir fint!

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0