sötaste

har precis sovit en lååång tupplur. riktigt skönt vare faktiskt. sjukhuset gick bra, jag satt kvar i väntrummet eftersom mamma skulle få en slang nerkörd i halsen och jag klarar inte att se sånt men jag satt stöd i väntrummet och de gick rätt fort sen kom hon ut och de hade gott bra :) förhoppningsvis slipper hon göra de på ett tag nu hon har ju redan gjort de 2 gånger :S

sen gick vi till malin och liea,
de var mys :) liea var lite tjurig men sen sov hon en stund och då blev de bättre :) hon har börjat prata mer och mer, man undrar ju vad hon säger :P sötast är hon iaf! mamma fick ett kort när hon ler ska se om hon kan skicka de till mig ;D

nu väntar jag på att h ska komma hem och att lövbiffen ska tina som vi ska laga ikväll, fast jag är väldigt hungrig redan nu så får se om jag tar mig något litet snart..

mamma & liea.



lilla liea



trött.


puss.

Kommentarer
Postat av: Bella

Vilken liten sötnos :D

2009-01-28 @ 13:16:53
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0