sammanfattning 2008

här får ni min sammanfattning av mitt år :) enjoy!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jahadå, flera saker flyttat hemifrån bland annat. :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
hm, kommer inte ens ihåg om jag hade något är så himla svårt att komm på något bra!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
min syster juuuuu <3

4. Dog någon som stod dig nära?
nej.

5. Vilka länder besökte du?
england och dominikanska republiken :) <3

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?!
ett jobb! och massa mer med mest ett jobb.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
många men bl.a 14 jan, 26 maj, 11 juni, 24 juni, 14 augusti och massa massa mera datum!

8. Vad var din största framgång 2008?
jaduu vad kan de vara kärleken kanske om de räknas <3

9. Största misstaget?
nädu de vet jag inte, tänker inte tänka ut något faktiskt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
lite småsjuk sådär men inget allvarligt

11. Bästa köpet?
kan inte komma på något exakt men de är nog alla sakerna som är köpta till lägenheten :)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
nöjen, mat och lägenheten. vet inte vilket som blev mest :P

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
klart :) underbara resan till dominikanska med holger <3

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
oj, jag vet inte? maskinen - segertåget kanske :)

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare tror jag, men har haft många ledsna stunder också.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
jag är nog rätt nöjd med de jag gjort, men såhär på slutet av året önskar jag att jag hade träffat mina vänner oftare, ser dom allt för sällan nu för tiden.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
legat i soffan och kolla på tv :P

18. Hur tillbringade du julen?
julen tillbringades med pappa, mamma, syskon, syskonbarn, kusin och farmor :) <3 och så holger och hans släkt såklart.

19. Blev du kär i år?
 jaaaa! kär och kärare för varje dag som går. bumbi <3

20. Hur många one night stands?
inga förstår ni väl :)

21. Favoritprogram på TV?
ååh dom är så himla många, bland annat dh, gossip girl, oth med mera med mera..

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
hata är ett väldigt starkt ord..

23. Bästa boken du läste i år?
ego av carolina gynning tror jag, gillar henne starkt.

24. Största musikaliska upptäckten?
girlicious självklart, har bara hört bra låtar med dom ännu, riktigt svängiga ;)

25. Något du önskade dig och fick?
jaa, flera saker <3

26. Något du önskade dig men inte fick?
jaa, tyvärr.

27. Årets bästa film?
finns också så många.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
 jag var i dominikanska och njöt av solen och på kvällen åt jag middag med holger på en restaurang vid vattnet och vi hade bästa servitören :D <3 så romantiskt!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
 jahadå!

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
jag vet inte, som jag alltid är?

31. Vad fick dig att må bra?
holger, vänner, familj och härliga resor <3

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
jag vet inte? ingen egentligen men om jag måste välja så säger jag pharrell :P

33. Vem saknade du?
mamma ofta eftersom vi bor så långt ifrån varandra <3 och ofta mina vänner <3 och holger när han jobbar borta <3 men ingen sådär speciellt.

34. De bästa nya människorna du träffade?
helt klart tommy och uffe! så snälla människor :) och för att inte tala om dom 5 underbara hundarna speciellt tuffsi :D <3 föresten är ralla(raja) försvunnen :( i över en vecka nu, rallaralla kom hem <3

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0