här var de dött

jag lever jag lovar. jag har bara inte har någon lust med dator på ett tag :P men en kort uppdatering på vad jag gjort på jul och så ska ni allt få ;)

julafton:
hos pappa, med mamma och syskon och kusin och farmor osv :) bättre jul kan man inte få de är verkligen bara glädje och kärlek <3 kvällen blev en sväng till sörping med julklappsutdelning :)

juldagen:
middag hos karin och thomas med alla hans barn, fick skitgod mat! trevligt men blev ingen utgång på kvällen blev ett varmt bad istället,

annandagen: middag hos hs morfar med alla mostrar osv. god mat då också och trevligt, fast holger var väldigt bakis :P blev lite shopping på stan också. sen ringer johanna klockan 11 på kvällen och vill gå ut hon var på åcafeét med några och jag och holger bangade inte utan åkte till cuebar och drack lite sen sen åkte vi till, hör och häpna, otten MEN endast för att maskinen spelade, skoj och lyssna på dom och skoj medl ite dans på lilla dansgolvet där de var lite skoj folk :)

lördag 27:
gick på stan, johanna kom hit på kvällen spelade spel, käkade kebeb och så färgade hon mitt hår, de blev rödare i toppen men måsta färga om för de var inge bra med toning tappar massa fäärg i duschen jöö.

söndag 28: lugn dag med lite singstar med holger :P

måndag 29
: åkte till hökdalen för att sova hos mamma :) vi såg på bio, vi hade iaf tur med vädret, igen. rätt skoj film och när vi kom hem blev de mys i soffan med mamma mia :) <3

tisdag 30: åkte hem vid 1 eftersom jag hade tvättstugan :P sen blev stan en sväng och så bingolotto men tyvärr ingen vinst denna gång :P

onsdag 31: nyår hos Emil klockan 2 där blev de jättegod mat verkligen skitgott, lite spel och singstar och trevligt folk. blev en aning mkt för mig men sånt händer ju :P hade trevligt iaf och de känns bra.

torsdag 1:
första dagen på nya året firades med en rejäl bakfylla, kom upp runt halv 3 då vi fick mat av holgers mamma eftersom vi sovit där :) och så blev de efterrätt och grejer sen åkte vi hem och bara tog de lungt :)

och idag fredag har de varit storstädning och rensning i lägenheten, finfin nu :) blev en sväng på stan också och handlade hårfärg som johannis ska färga imorgon :) wohoooo..

ska försöka skriva en sammanfattning om 2008 sen också, har en bra lista jag ska använda. japp japp.

hoppas ni mår bra och att 2009 kommer bli ett jättebra år, för de ska mitt bli :)

nu vet ni som sagt att jag lever och att jag mår bra :)
puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0