efterlängtat

funderar på att gå och lägga mig snart, fick ju inte sova ut idag heller gick och la mig vid 1 nångång och gick upp vid 10 och jag lovar er att jag hade behövt sova till 1 lr något för att känna mig utvilad :P

igår när jag kom till norrköping så hann jag börja gå men efter en bit kommer en bil och tutar massa på mig då är de jens och holger som hämtar mig :) gissa om jag blev glad när jag träffa honom?! inte setts sen förra lördagen, vill inte sluta titta, krama och pussa honom och bara ösa kärlek över honom.

vi gick och handlade jättegod mat som vi lagade tillsammans och så hade vi bara så mysigt som de går hela kvällen, okej jag nickade till ibland för jag var så jävla trött :P hah men vadå de var ju iaf i min underbaras armar <3 vi höll varandra nära hela kvällen och natten och imorse åkte han och jobbade :( kommer förmodligen hem fredag... längtar!

idag har jag varit med mamma
och hjälpt henne shoppat lite kläder bland annat :) riktigt trevligt och skoj faktiskt. sen blev de även thaimat som vi tog med hem och som var så jävla gott! efter de åkte vi till malin, markus och liea och skruttungen växer ju så de knakar om de. så jävla söt är hon lilla liea :) <3

och nu sitter jag här de enda intressanta jag gjort sen jag kom hem är och kollat på lipstick jungle typ.



imorgon ska jag diska! berg i hon ska ni veta. .
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0