allt på en gång

hej här var de dåligt! hoppsan.. har inte haft nån lust lr ork att skriva på ett tag bara helt enkelt men de har ju hänt lite sen sist så drar en snabbrepris på de så ni hänger med lite ;)

FREDAG - jaa då var de ju utgång som gällde förfest hemma och sen palace. fullkastrull jomenvisst, men de var ju kryssningssprit och då går de som de går :P hade roligt iaf!

en bild från förfesten ;)
nakenbella, pusscarro och så jag då ;D


LÖRDAG - bakis.com japp... men de var bara att pallra sig upp och göra sig fin till jespers (holgers kusin) 20års kalas. mkt trevligt och god mat men svårt att hålla god min ibland :P lugn och skön kväll iaf!

SÖNDAG - IKEA! hohoo :) shopping med h och karin :) vi fick med oss massa fint hem har några bilder men inte på allt blev massa smått och gott också, plus att de kommer mera senare när de åker nästa gång :) hihi!

    

   

MÅNDAG - göra ingentingdag med min pojke <3 mys och skönt!

TISDAG - H åkte. jag tränade 20 min styrka och ca 40 aeribics. härligt att svettas lite! senare på kvällen kom johanna och myste lite vi åkte till mediamarkt, staduim och sen hem hit.

puss på mig, också bild från palacekvällen.


ONSDAG - jag körde på hårt med träningen denna dag också, så stolt över mig själv! vad gjorde jag mer? :S hmm vet inte.. MEN på kvällen vid halv 10 kommer min bumbi hem och överaskar mig blev så himla glad han skulle ju egentligen komma fredag, men de hade fått fel färg så de åkte hem :P

TORSDAG - de är ju idag :D H åkte igen för att jobba natt så han kommer hem imorgonbitti någon gång. själv har jag tränat yttligare en dag till, jag har diskat, plockat lite hemma, vattnat blommorna. sen duschade jag och gick ner en sväng på stan shoppade kjol tll dopet, trosor, en liten enkel present till H och sen blev de sola. skönt att komma ut lite.



och nu är de lugnt. är lite trött. har provat kjolen hemma också så den känns bra och de gör de :) ska väl lägga mig i soffan och slappa tror jag..

imorgon är de bullbak på schemat! :)
puss.

Kommentarer
Postat av: cicci

fina grejer söt :) men var är spegeln i hallen nu då :O ? haha

söt kjol med =)

puss<3

2009-02-05 @ 22:14:33
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: cicci

sv. hehe ok jag hajjar :D blev lite orolig där ;) haha pusss

2009-02-05 @ 22:42:54
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0