glada nyheter



idag har de varit lite duktig träning sådär :) bra emma! sen har jag även diskat och sådär, finns alltid något att göra i hemmet egentligen även om de inte är så skoj alltid..

vid halv 4 ringde holger och sa att han kommer hem :) wohooo! så han sover hemma inatt sen åker han till sthlm över dagen imorgon bara, de var inte så mkt att göra tydligen så han kommer nog inte hem så sent då heller :) mys!

nu är jag iaf duschad och iordningjord för snart kommer johanna in till stan :) ska gå en sväng hon hade lite att handla sen tror jag de blir färging på hennes hår, självklart är jag frisören då ;) hohooo!


gårdagens kvällsmat, har jag sagt att jag älskar popcorn?!

ett jobb tack?
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0