mygg överallt

Här kommer några bilder som tagit under de första dagarna :)

Har bara ett minus som är jäääävligt stort! alla jävla mygg har 500 myggbett så jag kliar snart sönder benen och mina bett blir stora som bölder :S bblää! har tagit massa medel där så nu har dom börjat söka sig till mina armar, mums! Tar salva jämt men börjar klia snabbt igen.. Jag måste smaka jävligt gott!

imorgon kväll kommer grannarna på middag, dom är från england, blir swedish meetballs ;) hah. hoppas på lite stek på dagen också :) grannarna är trevliga spelade quiz med dom på en dutchpub (hollänsk pub) i måndags :P haha kom 8 av 18 de ni!



















hoppas ni mår bra där hemma och sover gott nu, eller kommer hem jävligt fulla från krogen ;) <3


Kommentarer
Postat av: Bella

härliga bilder!! :D

2009-12-05 @ 17:25:13
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0