curacao

uppdatering på sandras begäran ;) haha!

fan vad varmt de är just nu ska snart bege oss på promenad och se vad vi kan hitta för skoj men ett dopp lockar massa just nu! har ju hört att ni har massvis med snö där borta i sverige får se hur mycket de är kvar när jag kommer hem söndagkväll!

igårkväll var de bowling som gällde och jaa jag kom sist men 3 strike och 1 spärr så är jag jävligt nöjd! och uffe nådde sitt mål att slå hogga. Var även på stranden hela dagen och badade bland massa vågor :)

imorgon blir de klein curacao som har blivit uppskjutet 2 gånger nu!



posarn!



dessa bakelser gillas inte! men det var mycket som gillades den dagen också :P haha uffe har fastnat för detta på facebook.





vi bestämde oss för att hoppa lite :P



snyggingbilder! :)









vovvarna på språng vid en sjö :)





in action på bowlingen!

nä nu blir det promenad/lunch. hoppas ni mår bra.

puss.


Kommentarer
Postat av: Bella

Sv. Jag ska vara i viken på juldagen så det beror på vad du ska göra då om vi ses eller inte :) men annars så ses vi väl på nyår i alla fall? :) <3

2009-12-19 @ 14:39:30
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0