myshelg

i helgen har jag ätit vildsvin, de ni! smaka inge speciellt men de var gott :P jag har också kommit sist i minigolf men inte är deppig för de hade rolig under turen :)

igår såg jag och holger på bio, sommaren med göran, man kan ju inte annat än gilla dom där 2, den var bra 3/5 troor jag kanske 4 :P inte bättre än hangover men ändå rolig, så se den tycker jag.

blev en riktig myshelg <3 inte helt vit dock några glas vin till vildsvinet blev de :P men inget party, skönt och bara ha mys ibland också :)

denna vecka är de 13.30-20.00 som gäller utom torsdag å är jag ledigleediiig :) skönt! helt okej tider de dör ju i telefonen efter 6 typ :P men man ska inte säga för mycket ibland är de drag också.



nu ska jag krypa ner i sängen och somna till tvn :)

godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0