himlen runt hörnet


mys med valparna, de här är Frazze :)

mysig dag hos mamma igår vi åt taco och rensade kantareller (som jag fick med mig några hem :)) sedan åte vi ut till gryt där elisabeth bor och myste med 3 valpar som är där så himla söta och så himla goa man blev ju inte lite sugen på en hund :P men de är inte dags för mig än på 100 år att skaffa med tanke på att jag vill bli lite lite mer vuxen först och kanske hinna slå mig till ro så att säga :P och som sagt de är inte än på ett tag :D

efter de åkte jag hem såg utslagningen på SYTYCD som har final nästa vecka! :) wohoo! sen däckade jag skönt i sängen.
blev väckt 3 inatt av ett litet fyllo som tydligen kände för att prata med mig eftersom vi inte pratat ordentlig någon gång tyckte han, hahah aa undra om han kommer ihåg det idag.. :P




sitter och lyssnar på lite svenska klassiker och har precis klickat hem 3½ bikini på rea :D skoj!

nää man kanske skulle laga mat idag? dags att komma igång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0