stammis på sjukan

pappa var rätt borta när vi besökte honom, kändes jobbigt att se honom så även fast jag vet att de är lugnt, så malin fick prata mest jag hade gråten i halsen.. men de blev bara ett snabbt besök för lilla pappa orkade inte så hoppas han är piggare på fredag <3

annars har det varit lugnt idag, gick bra på jobbet och sen har jag tagit de lugnt blev ett långt telefonsamtal med sötis, mkt och prata om, var riktigt skoj :) efter de blev de mat, pomme, cremé freche med salladskrydda, räksallad och rostad lök, haha vilken blandning :P ska gå och mysa lite med bumbi snart som sitter i soffan <3

imorgon ska jag jobba till halv 3, sen blir de ikea och handling att ett skrivbord förhoppningsvis, ska bli skönt så man slipper ha de på den här byrån :P men tråkigt utan dator i sovrummet för då kan man ju inte somna till en film och sådär men men man överlever :P

kanske ska sova själv på lördag :( nån som vill ha myskväll med mig? :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0