stackars lilla mig

japp, synd om mig. jag är så himla rastlös och här sitter jag ensam och känner mig gammal och grå. . kollade nyss på musikmaskinen som var ett helt okej program och eftersom jag har så mkt mer att göra så ska jag kolla på sing a long och extra extra snart. sen blir de nog och se på min serie som ajg inte sett på ett tag nu är på avsnitt 9, började kolla på den i dominikanska, the secret life of the american teenager, asbra. ligger efter med många avsnitt nu så måste ta igen lite.

holger stack till kim för rätt länge sen så jag fick äta mat själv, åt tre stycken räkmackor medans jag kikade på tv, så hade lite mys där, mums.

imorgon blir de iaf en sväng på stan, japp. :)

the secret life of the american teenager

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0