presentshopping och mat

idag har jag varit på stan med malin, åååh hennes mage är så stor :D de är så himla skoj, blir så glad när jag ser den :) längtar tills bebisen kommer!

vi handlade present till oskar, mitt kusinbarn, som fyller 2 år på lördag, så vi ska på kalas på söndag. han ska få strumpor och badskum av oss :) assvårt och hitta badskum föresten kollade på åhlens, kicks osv men hittade det ingenstans, tillslut gick vi till hemköp och titt på fan där fanns det.. tur de annars vet jag inte vart vi skulle gått.

väl hemma la jag köttet i marinad med vitlöksklyftor i ;) ska snart ta fram de igen när jag tycker de har legat tillräckligt länge för jag börjar bli hungrig, blir kött, kroketter, sås och sallad med fetaost. mmmmmmmm! så himla gott. jag gillar verkligen mat!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0