nya arbetskläder

ännu en mogron som gått, jobbet idag gick bra kom hem vid 8 och åt lite frukost sen vid 10 kom linda och hämtade mig så åkte vi och handlade arbetskläder till mig, kommer lägga upp bild på mig när jag har dom på mig senare för jag känner på mig att jag kommer känna mig så snygg i dom ;) fick beröm idag för hon tyckte de var starkt och duktigt av mig att ta ett pass själv redan nu såhär i början :D hohooo.

imorgon ska jag börja på nytt ställe de är då jag börjar jobba för tjejen som är sjukskriven, ska vara på 3 olika ställen och jag har ju sån tur att alla ställena ligger i samma hus så lätt att ta sig till dom :D så blir hämtad av malin imorgon så ska hon visa mig hur de går till där. trevlans..

ska nog ner på stan om en stund och fixa lite...

redo för shopping av arbetskläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0