mys söndag

gårdagen blev en mysig söndag, holger och jag hade 8 månader och vi hade planerat att gå på stan eftersom jag ville handla smink för mitt lilla presentkort jag hade så de kändes skönt att ha något att göra, när vi gått en sväng så hörde holgers farmor och farfar av sig för dom var i stan och ville fika med oss så dom köpte fikabröd och vi gjorde kaffe, blev en mysig fikastund :) och dom hade med sig sigge (deras hund) som är så himla söt lite lurvig sak han sprang omring och utforskade här hemma :)

inte långt efter att dom åkt kom karin och thomas och hälsade på oss, så tog vi en sväng till ica i hageby och storhandlade :D mums! gillart!

sen hem och laga tacos och ha myskväll, de var jättegott och jag blev jättemätt så blev seg framför tvn, såg på hål i väggen som var roligt men jävligt kort! sen innan jag somnade kollade jag på georgia rule, bra film.

inhandlingen igång blev:
- foundation
- rouge
- nagellack
- ögonpenna
- mascara

- lampa  till sovrummet
- tavla
- assietter



vi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0