min första dag

idag gick jag upp 4.45 och de ska ni veta att de var längesen jag var uppe så tidigt, jag gick iaf upp klädde på mig, satte upp håret i en toffs käka frukost och gick mot friskis och svettis där jag skulle vara 6.00-8.00, inte alla som går hem från jobbet när andra börjar skolan :P

jag kan inte säga att de var något roligt precis, men va fan de är något och börja med och man får ju pengar så ska dit imorgon och göra samma sak. så de blir ingen sovmorgon imorgon heller.

iaf när jag kom hem gick jag och la mig tills klockan var 10 för då gick jag upp för att träffa mamma och malin, vi gick en sväng på stan så mamma och malin handlade lite smått och gott sen blev de fika hemma hos mig :) weinerbröd lr vare heter och de är ju så jävla gott, färska och goda :D

imorgon ska jag och holger käka lunch med hans morfar, han är så söt och roligt så de ska bli trevligt :D

får se vad resten av dagen kvällen bjuder på idag. hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0