idol och popcorn

snart eller om typ ca 1 timma börjar idol. tänkte jag skulle kika på det, de är så roligt att titta i början när man får höra både sånna som sjunger dåligt och bra man brukar ju kunna få sig ett gott skratt då. jag påstår inte att jag sjunger bra men ni vet ändå skoj och höra på andra som inte kan sjunga. de är ju ny jury nu också får se om den är bättre än den gamla..

och vet ni vad som skulle vara perfekt till idol? popcorn! men tror ni inte jag har ätit upp alla här hemma så jag tror jag ska springa bort till ica och handla de innan de börjar :P mmmm mums.

jag + popcorn = <3

Kommentarer
Postat av: Bella

Det va typ en alkis, fast han va inte en alkis :p men ja du fattar, jag får berätta mer när vi ses!

2008-09-03 @ 19:05:27
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0