äntligen helg

skönt med en tupplur men nu är jag rätt så seg :) jobbet gick bra idag är trött i rygg och axlar bara. var i ett jättefint hus i lindö som jag ville bo i! sen en inte så speciell lägenhet, så kom hem vid 12 idag. rätt skönt ändå jobba och sen ha hela dagen framför sig även fast man lätt blir seg, men är ju ledig hela helgen nu :D bra sköööönt. sen på måndag börjar jag vid 6 igen, hohoooo..

vet inte vad som händer ikväll känns som de blir en lugn kväll. föresten så körde jag och holger singstar igår kväll haha skoj faktiskt, jag var ju bäst såklart ;)

studentkryssningen, sötisar bredvid mig <3

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

bluegirls ;) kul o träffa dig igår sötis <3

2008-09-13 @ 12:41:43
Postat av: cicci

oj, glömde skriva namn hehe ;)

2008-09-13 @ 12:42:13
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0