vi vet vaaar

idag klockan 4 var jag på intervju på eniro. gjorde först ett test med lite olika frågor och så fick man lyssna på olika ord som man skulle stava till :P jag tror intervjuen gick bra, de kändes bra iaf :) han var trevlig och jag tycker jag hade rätt så bra svar på hans frågor :P vi får väl se :) han ska höra av sig på måndag eller tisdag och säga om man fått de lr inte, såå tills dess får vi lr jag hålla tummarna :)

annars har de inte hänt mkt idag, jobbat ett tag, sovit lite och ätit mat. är trött nu så blir nog att mysa ner sig i soffan med holger :) vet inte om de går något bra på tv idag?

imorgon är de fredag :) vilket innebär min sista dag på jobbet! yäääy :) och så är de ju party i vika, som jag inte är hundra på om jag ska än men de skulle ju vara så jävla kul!

hoppas ni mår bra.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0