pizza och träning? hmm..

asså fy på mig! jag har precis svullat pizza.. ååh vad jag är svullo asså men de är ju så jävla gott, orkade inte hela men en halv blev de allt :P och så åt jag upp hs pomme som blev över :D mumma. och på toppen så har jag köpt godis, fyy dååå. men de är fredagsmyskväll ju så då får man äta de :)

På måndag har jag tänkt träna! vill ju verkligen bli seriös med de där så på måndag blir de nog aerobic på frisse. skulle vara underbart skönt och skoj!

har fixat ner filmen mirrors som jag tror vi ska se på ikväll, en skräkis. får se om den är läskig och hur mkt jag vågar se :P något som jag SKA se iaf är idol :) följs ju bra iår av mig :) 

Kommentarer
Postat av: Din föralltid<3

Jag ska med på aerobicsen :D Så ska du få följa med mig på core och spinning... vi kör hårt nästa vecka, okeeeej? :D JAGÄLSKARDIG

2008-10-03 @ 21:01:49
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0