min torsdag

nu är jag lite trött i huvudet m&m har varit här och fixat och fikat lite :) de var riktigt trevligt och markus satte upp sakerna så fint så och nu har jag nyss ätit mat, värsta brakmåltiden ;) kantarellmacka :D wohooo! haha nää men de får duga, blir nog nått mer lite senare ikväll..

nu ska jag strax gå och möta carolin och sampan så ska vi gå en lite sväng på stan och sola lite :) ska bli skönt! kommer säkert inte shoppa något men ändå mysig och gå omkring lite och umgås :) <3

uppdatering om stadsrundan kommer sen när jag kommer hem igen, lovar ju inte att jag inte handlar något ;)

en sista sak bara hyran är nu betald! duktigt gjort emma  :)

imorgon är de fest iaf :) förfest? vart?

Kommentarer
Postat av: cicci

bra :) hehe, japp det gör vii :) pusspuss<3

2008-10-31 @ 14:03:48
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0