mamma




idag har jag varit hos min lilla mamma :) åkte ner med malin och markus. hos mamma blev de mys med hundarna, god mat och efterrätt, fix med bilder på datorn och mer prat och kel med katterna såklart :D riktigt mysigt har det varit. fick med mig kantareller hem som ska ätas flitigt  och på hemvägen stannade vi till vid söderköping och handlade lite mums som kanske kan behövas i helgen, lr nästa vem vet ;)

och malins mage är så himla stor nu,
värsta badbollen, snart ploppar de nog ut :D ååh de ska bli så himla skoj :)
        
          














sov så gott nu, för jag ska sova strax :) puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså det var ju inget de kunde åtgärda, men bilderna skulle skickas till vårdcentralen så ngn spricka eller så kan det vara.. :/ ont:(

2008-10-10 @ 16:57:05
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0