kalasdag

huh, så vare måndag igen. har jobbat och stått i idag och när jag slutade mötte jag upp holger som hade varit på arbetsintervju så gick vi hem och la oss en stund i soffan :) jag somnade och sov nån timme, asskönt! sen vare dags att hoppa in i duschen, för de skulle bli kalas hos pappa för farmor fyller 75 år idag, Grattis!

Malin och Markus hämtade upp oss och vi åkte ut till pappa, de var bara farmor och myran där för pappa hade åkt till sjukhuset med ingrid pga av att de läckte på pappa, men de ordnade dom till så han kom hem nån timma efter att vi kommit :)

hos pappa bjöd farmor på ASGOD smörgåstårta och jättegod äppelkaka med vaniljsås, snacka om att jag var mätt efteråt då :D mmmmmm. önskar man åt smörgåstårta oftare :P

på hemvägen stannade vi på jula och jag handlade brevpapper och m&m handlade lite diversesaker, and now i'm home :) trött och sådär, ska blir nog slapp framför tvn snart :) kanske sätter på en film vem vet.

en annan ska, fan vad härligt väder de har varit idag :D

        

imorgon blir de jobb och training! sköööönt!


pusspåer.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Halloj!

Var hos min pappa idag och hörde om din, så himla tråkigt hoppas han kryar på sig snart. :) Kram!

2008-10-06 @ 20:01:21
URL: http://pancaakes.blogg.se/
Postat av: JOhanna

Hej:) Verkar som om allt rullar på hemma?:) När jag kommer hem är det fest som gäller:P Bara 3 v kvar nu:P sen jävlar!<3

2008-10-07 @ 12:50:13
Postat av: emma

jaadå de rullar bra :) jaa de är klaaart, bartendern får ju blanda lite drinks dåå ;) jaa hörde från Joel när du skulle komma hem, ska bli sååå skoj måste ses då :D <3

2008-10-07 @ 13:20:20
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0