hoho i stugan

igår solade jag för första gången på hundra år och snacka om att jag blev röd :P när jag vaknade imorse såg jag ut värre än en tomat :P men skönt var de! var och solade med carolin och linda :) sen blev de prommis i vrinneviskogen med vovvarna också. dom är ju så himla söta :)

en mysig promenad och kom hem lagon till despetata hemmafruar, som jag älskar. kröp under en filt och myste med popcorn :) sen blev de sängen <3

idag har jag nog inte tagit de lugnt en sekund upp klockan 6 för att börja jobba till 7, kom hem vid 1 och var tvungen att vara klar till 3 då jag skulle på mässa, som var helt okej ändå. men faan vad folk och varmt vare också... efter de gick jag upp till stan och pratade lite med lina och lina :) skooj och träffa dom <3
sen skulle jag hem och på hemvägen träffade jag dani, som jag inte sett på hundra år så då slängde jag några år med honom också skooj :) och nu är jag hemma tills jag snart ska gå igen för att träna med carolin. ska köra spining för första gången i hela mitt liv, ujuj får se hur de går :P

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0