en riktig tvkväll

har nyss tagit ett bad, badar väldigt ofta nu för tiden de är så skönt :D ligga där och bara slappna av och inte tänka på något! just nu småkikar jag lite på 40 year old virgin, den är ju rätt rolig faktiskt, har ju sett den förr men ändå :)

förut var jag en sväng på ica och köpte mig en chokladkaka och trösta mig med (inte bra!) så den knapra jag lite på under oth, sen orkade jag inte mer :P såg ju såklart gossip girl också, ååh vad jag hatar georgina! jävla fan vad jag inte tycker om henne.. men men. de är ju bara en serie men ändå :P längtar tills nästa söndag och kommande avsnitt.

blev ju såklart andra avenyn också, de finns så himla mkt att kolla på på söndag på tv, de är bra :)

nu sitter jag här och nördar lite, vet inte vad jag ska göra, kanske sova snart? njaa är ju inte sovtrött än tror jag..


<3

Kommentarer
Postat av: cicci

gillar söndagar, mkt bra på tv då :D hatar också henne,hehe

snart ses vi sötnos, längtaar!! puss på dig <3

2008-10-26 @ 22:36:33
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0