en riktig partyhelg

okej nu kommer en liten uppdatering om helgen för den som orkar läsa:

Fredag: lugnt hela dagen, hade inte en aning om vart de skulle bli förfest men lite senare blev de löst och de blev förfest hos ciccis syster så när bella lämnat sina saker här så traskade vi dit, där alla höll på att göra sig fina.

när alla var klara och alla kommit så satt vi och drack och hade trevligt tills de var dags att ta taxi ner till otten, där blev de dans och aa dans :P minnet är lite svagt eftersom jag blev rätt så full, hände en liten olycka också men de händer ju alla ibland :P runt 2 bestämde jag mig för att gå hem och underbara holger som kommit hem var bäst och mötte mig <3 de uppskattas så jag slapp gå själv eftersom de är rätt läskigt. nån gubbe följde efter oss lite så jag är verkligen glad att jag inte var själv då...

när vi kom hem däckade jag och så fick jag för att gå upp igen och höll på att styra, jaa dom flesta har ju hört de så jag orkar inte skriva om de :P men de var rätt skoj och höra om de dagen efter eftersom jag inte hade något minne av de, tror jag gick i sömnen faktiskt.. :P



Lördag: bakis som ett djur tog jag en pandodil och somnade om igen och mådde lite bättre när jag vakande igen. bella sov här och så kom sampan och cicci hit och åt frukost med oss :) sen blev de slappt kikade på idol och sov hela dagen typ :P tills vi höll att hungra ihjäl då gick vi och handlade mat som blev taco, mmmmm mums! vi hjälpes åt att laga och vi blev sammanlagt 8 st som åt och de var jättetrevligt :)

sen blev de dags att göra sig iordning för kvällen alla trängdes i de speglarna jag har, jag diskade medans de skulle lugna ner sig och efter många om och men blev nog alla klara och vi hann hälla i oss lite dricka iaf :P sampan hann nog med mest dricka ;) gumman då, fick gå hem från hugo för hon blev lite för full ;) på hugo blev de fullpackat! gick knappt att dansa :S men de var ändå en helt okej kväll, lite lagom dricka och mkt roligt folk. holger kom till hugo också och vi gick tillsammans hem <3

Söndag: bakis och mysdag <3











bilder från frdagen, tog inga i lördags tyvärr.

Kommentarer
Postat av: jessi

Fin du är i brunt hår gumman:)vi måste ses snart!

2008-11-05 @ 12:25:32
URL: http://jessicahietanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0