hit eller dit

idag har de varit fint väder så blev en prommis med h :) riktigt skönt faktiskt! måste ju bli av med energin på något sätt när man inte har något att göra.. varva mellan tv, dator och bok är ju inte alltid de roligaste men men.. sökte lite jobb idag iaf. men som vanligt hör man väl inget.. längtar tills jag åker iväg, verkligen längtar och hoppas. man kanske ska satsa på socionom 09? hmm.. har ju varit inne på den banan i minst 1 år nu men jag vet inte om jag pallar plugga än, jag vill veta 100 att de är de jag vill innan jag gör de tror jag..

längtar tills imorgon då ska vi hämta våran nya soffa som är så fin :D ska bli skoj med en ny soffa eftersom den här är inne på sina sista dagar så att säga.. och så hoppas jag på en tripp till johanna för en mysig tjejkväll :) skulle vara så skönt att komma iväg lite och få träffa några av dom jag saknar riktigt mkt :)

nää åter till tv-spelet och holger ;)

sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0