en torsdag

idag har jag haft lite och göra, är ju så veckovild så jag håller ju knappt reda på dagarna. men idag vet jag att de är torsdag eftersom idag kom mamma in till stan och hämtade upp mig så åkte vi till m&m och liea :D världens sötaste bebis! hon är så len och go. vi fikade och hon sov, sen fick hon ligga i mammas knä men hon sov då också lite halvvaken sådär. satt och klappa och prata med henne och bara tittade, kan titta i timmar känns de som :D sen blev de mat och blöjbyte, sen åkte vi hem :)

följde med mamma och gick av i söderköping där jag träffade H. vi krattade löv och gjorde lite fint, sen somnade vi i soffan tills karin kom hem och då blev de kinamat! mmmmm :) och så gick vi till kim och åkte med honom in och nu är jag här ;)

ska nog spela tv-spel eftersom vi har ett nytt, men jag fattar inget just nu så de är lite tråkigt, fattar inte hur man ska komma till andra sidan :/ och spelet är från 7 år haha jaja jag kommer nog på de..

imorgon kommer nikita och bängan hit
:) ska vara hundvakt i helgen, mys!

 
 

 

skaffa sig ett jobb? jatack!

Kommentarer
Postat av: towe

åhh det där tänkte jag köpa men köpte sims skeppsbruten ist :P

2008-11-14 @ 15:48:58
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: towe

haha, jaa de kan va kul att vara arbetslös med :P

Jaa köp sims, ett riktigt stradegi spel :P

2008-11-14 @ 17:23:35
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0