dåligt med sömn

hejsan :)
inatt har varit en svår natt, vaknade typ varannan timme och jag drömde massa konstiga och läskiga saker :S bläää.. runt 8 gick holger upp och sa hejdå till mig så åkte hem iväg till sthlm igen, tråååk men jag överlever.. jag somnade om när han åkt och då sov jag till nästan halv 1, de var skönt :)

igår var de mysdag hela dagen, eftersom holger och jag inte umgåtts så mkt i helgen. och så handlade vi med hans mamma också, skönt och fylla på lite i kykskåpet :P

nu ska jag ta fram lite kycklingfilé för idag ska jag laga goood mat till mig själv :) mmm!

en uppdatering om helgen kommer lite senare plus bilder :)


här har ni de nya jag iaf, som brunett.

hoppas ni har en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0