bara massa gnäll

har jag sagt att jag är utråkad? har inte varit utanför dörren sen i söndags? herregud säger jag bara... måste ta till med något drastiskt.. men vad?

vill gå och handla men behöver inget? joo funderar på att handla popcorn men ändå hmm.. ska städa också, behövs diskas, dammsugas och skuras så de ska fixas idag eller imorgon. vill ju ha de fint tills h kommer hem :) hoppas på att han kommer på fredag!

jag har iaf inte varit lat på matsidan, igår gjorde jag min jättegoda paj :) och i förrgår blev de kycklingrätten från dominikanska som är så jävla god också :) idag har jag inte kommit på något jag kan äta.. börjar ju bli dags att börja med det snart.


åh jag hoppas på ny soffa i slutet av veckan också! :D


igårkväll var jag duktig och la mig innan 12 i sängen och så får jag för mig att börja läsa boken såld och jag fastnade och läste till nästan klockan halv 2?! sidorna bara rann iväg. när jag är klar med den tänkte jag antingen köpa ny bok eller fixa lånekort på biblioteket här i stan.

nää, måste göra nått, men så är jag ju sjuk också så orken är ju faktiskt inte på topp.. ont i halsen och förkyld :/

nog med gnäll! hade bra!

Kommentarer
Postat av: towe

guud vad snygg du blev med brunt hår, passar verkligen på dig ;D är allt bra annars? hälsa till holger så mkt från mig, förresten, bor han i sthlm eller jobbar, läste nåt på din blogg..

Kram

2008-11-06 @ 12:36:37
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: towe

jaa i mars kommer dom små liven, ska bli väldigt spännande. Joo jag är med förkyld och lider av huvudvärk, tydligen vanligt vid graviditet.

Jasså, vad skoj för han, mindre kul för dig, men bor ni ihop nu va? :) förstår inte varför ni inte flyttar till hans pappa, sol och värme :D

Pussochkram

2008-11-06 @ 13:46:21
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0