söndag

vems dröm är det inte att vakna till en härlig operamusik i öronen? .... inte min iaf.. idag vaknade jag iaf av att phantom of the opera skivan var på. inget godis för mina öron precis. tommy älskar den filmen plus skivan så den hörs ganska ofta här, får ju huvudvärk varje gång den sätts på! usch! tacka vettja annan musik..

men idag så skippade jag och holger frukost och tog moppen och åkte iväg till stan för att käka "brunch" där, eftersom klockan var lite sent när vi åkte. . vi åt grillade mackor och papa fritas, mumsigt. hade utsikt över havet och en strand som vi gick ner till för att bada och sola lite :) sanden var stekhet så jag fick nästan tårar i ögonen när vi gick till solstolarna, buhu, vi tog 2 solstolar och ett parasoll så vi fick lite skugga också. de var jätteskönt att bada lite och svalka sig och efter några timmar på stranden började de bli mörkt på himmelen så vi åkte till affären och handlade lite för att sedan åka hem igen.

väl hemma blev de ett dopp i poolen för att få bort de mesta av saltet och sen så drog åskan igång såg som vanligt fina blixtrar och jag vet inte om de är sånna på himmelen nu men de mullrar iaf. ser inte ut så vet inte om de blixtrar, får se om de kommer närmre eller inte..

ikväll blir de japansk mat, mums! tommy och uffe lagar jättegott sånt :)



inte den här stranden vi var på men ändå, njut!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Så härligt ni har det:))Här har det åskat en del faktiskt, såna värmeåskväder, usch... Ta nu och smörj in dig så du inte flagar...inte bra...annars har du ju ingen bränna kvar när du kommer hem juler. Ha de gott. Puss och kram

2008-07-28 @ 10:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0