goddag

idag vare tänkt att vi skulle åka till en strand och snorkla och sådär men förut var de väldigt molnigt så vi sket i de så nu klipper nån gräsmattan och sådär ist och jag och holger nördar lite. vi sitter och tävlar lite i betapet förstår ni vi ska se vem som får mest plus under 4 matcher :P rätt skoj faktiskt.

och nu har jag fått den glada nyheten att min mamma äntligen fått internet i sitt hem så nu kan vi börja prata i skype ofta ofta :D känns skoj eftersom de är gratis så man slipper dyra telefonräkningar ;) så då kan man prata lite längre :)

just nu har vi 4 av 5 hundar här tror jag om inte den femte ligger under sängen såklart :P dom är så mysiga allihopa, förutom att dom tar så jävla stor plats i sängen :P




Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ha ha, nördar ni:) Kul. Ja det med skype funkade ju inte så bra.....hrmf...jag ominstallerade eländet men då blev det nåt annat fel...så jag får ta det imorrn när jag är lite piggare;)Hörde igår på tv att mess på till och från utlandet kostar skjortan...så nu får vi sluta med det också:( Hälsa alla:) Puss och kram

2008-07-16 @ 23:19:19
Postat av: Anonym

Ha ha, nördar ni:) Kul. Ja det med skype funkade ju inte så bra.....hrmf...jag ominstallerade eländet men då blev det nåt annat fel...så jag får ta det imorrn när jag är lite piggare;)Hörde igår på tv att mess på till och från utlandet kostar skjortan...så nu får vi sluta med det också:( Hälsa alla:) Puss och kram

2008-07-16 @ 23:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0